آیا هیچ گونه امید برای معکوس مرحله 3 بیماری کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هیچ گونه امید برای معکوس مرحله 3 بیماری کلیه وجود دارد

آیا هیچ گونه امید برای معکوس مرحله 3 بیماری کلیه وجود دارد؟ در درمانگاه، بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله تقسیم شده است، و مرحله 3 مرحله بسیار حیاتی است. با کنترل خوب، مردم می توانند با آن را برای مدت طولانی زندگی می کنند، حتی آن را معکوس می باشد. بدون کنترل خوب بیماری می رود به مرحله 4 یا 5 به سرعت در حال. سپس هر درمان است که می تواند مرحله 3 بیماری کلیه معکوس وجود دارد؟
برای افرادی که در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، کلیه آنها در حد متوسط ​​آسیب دیده، که میانگین هنوز هم وجود دارد در سمت چپ بعضی از توابع کلیه است. بنابراین تا زمانی که ما می توانیم برخی راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه، پیدا کردن یک امید برای مقابله با این بیماری وجود دارد.
راه هایی که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد
است یک سری از روش های درمانی بر اساس طب سنتی گیاه چینی می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه وجود دارد، یکی از معروف ترین پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است، با توجه به اثر درمانی قابل توجه آن و کمی عوارض جانبی، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود .
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در درمانگاه ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: